Zoekmachine optimalisatie (SEO)

Zoekmachine optimalisatie voor de automotive branche

Ook jij wilt goed gevonden worden via Google! Inmiddels weten we allemaal dat een potentiële klant altijd eerst online op zoek gaat naar een product of een dienst, om vervolgens een keuze te maken. Door jouw website goed in te richten, volgens de richtlijnen van Google, zorg je ervoor dat bezoekers bij jou terechtkomen. Feitelijk zorg je ervoor dat zoveel mogelijk online wegen naar jouw onderneming leiden. Zie het als verkeersborden langs de weg, de weg is duidelijk en helder, zodat je precies weet waar je moet zijn! Dit kan alleen door gebruik te maken van de beste techniek, deskundigheid en inhoud.

Wat is zoekmachine optimalisatie?

Zoekmachine optimalisatie (SEO) is het vergroten van de vindbaarheid van jouw bedrijf in zoekmachines zoals die van Google. En dan specifiek voor voor onbetaald verkeer, dus zonder extra advertentiekosten. Wist je bijvoorbeeld dat websites die hoog in de zoekresultaten komen door bezoekers gezien worden als betrouwbaarder, waardevoller en als specialist.  Hoe zorg je ervoor dat jouw website bovenaan in de zoekmachine resultaten komt te staan? Wat ons betreft door het juist en “SEO-proof” inrichten van de website.

Wat kan SEO jou bieden?

Doordat SEO geen extra kosten met zich meebrengt en het de prestaties van je andere kanalen versterkt, krijg je veel waar voor je geld. Een goed ingerichte website zorgt voor veel extra en gratis verkeer. Daarbij komt dat de bezoekers die je krijgt ook nog eens kwalitatief goed zijn. Een bezoeker die zoekt naar een bepaald product, een dienst of extra informatie en daardoor bij jou terechtkomt is direct een potentiële klant. Ze komen per slot van rekening niet voor niets bij jou terecht. Zaak is wel dat er dan ook relevante inhoud beschikbaar is. Een goede SEO ingerichte website versterkt daarbij ook alle andere marketing activiteiten. Als je bijvoorbeeld via social kanalen jouw bedrijf aanprijst, is het natuurlijk goed als de website dusdanig goed is ingericht, dat bezoekers altijd weer bij jou terechtkomen.

Waarom SEO uitbesteden aan InfoTrade?

Zoekmachine optimalisatie is complex, door de bijna dagelijkse ontwikkelingen, is het als ondernemer nauwelijks bij te houden waar de kansen liggen op het gebied van SEO. Zoekmachine optimalisatie bestaat feitelijk uit 3 pijlers: Content, autoriteit en techniek.

1. Alle kennis in huis

Doordat InfoTrade de kennis van alle drie de pijlers in huis heeft en altijd bovenop de nieuwe ontwikkelingen zit, lift jij mee op onze kennis. Wij zetten logischerwijs onze kennis het liefste in voor onze klanten.

2. Voorlopen op de concurrentie

Jij loopt altijd voor op de concurrentie. Mede doordat wij jouw concurrenten in de gaten kunnen houden door gebruik te maken van onze eigen tools.

3. Full service uitbesteding

Jij kunt aan de slag met waar jij verstand van hebt, dan zorgen wij ervoor dat jouw website op orde is; van de techniek tot aan linkbuilding en de inhoud.

4. Techniek van jouw website

Een website die qua techniek niet op orde is kun je nog zo goed vullen met content, maar zal dan niet beter gaan presteren. Stap 1 is daarom altijd het verbeteren van de techniek. Denk hierbij onder andere aan de snelheid van de website, de toegankelijkheid  en de indexeerbaarheid. Maar ook de mobiel vriendelijkheid en de structuur van de website spelen een belangrijke rol in jouw online vindbaarheid.

5. Beschikbare content van de website

De inhoud van de website is ook een belangrijk onderdeel van de website. Zo zorgen wij samen met jou voor een gedegen zoekwoorden onderzoek. Want je moet wel exact weten waarop je gevonden wilt worden en welke woorden daarbij ook belangrijk zijn om te gebruiken. Zo’n onderzoek geeft zoveel meer inzichten en kansen om door jouw doelgroep gevonden te worden. Vervolgens is na het onderzoek het maken van een content plan een belangrijk stap om gestructureerd en met de juiste focus aan de slag te kunnen gaan.

6. Linkbuilding

Door het aantal verwijzende domeinen naar jouw website te verhogen, zorg je voor meer autoriteit en daarmee een sterker en beter vindbare website. Niet onbelangrijk dus om hier voldoende aandacht aan te besteden om zodoende meer verkeer van goede kwaliteit te genereren.

Onze aanpak

Gratis intake

Ons eerste intake gesprek is altijd gratis. Wij werken altijd op basis van een doelstelling, wat wil jij samen met ons bereiken? Wat zijn jouw verwachtingen en wat verwacht je van ons? Wel zo duidelijk en op die manier weten wij allemaal of wij goed samen kunnen werken. Wij moeten elkaar namelijk wel begrijpen om tot het allerbeste resultaat te komen. 

Ons advies

Uiteraard zetten wij ons advies op papier met werken vervolgens met een half jaar contract. Zoekmachine optimalisatie heeft namelijk tijd nodig en om de resultaten goed te kunnen weergeven is een half jaar een prima tijd om te ontdekken dat we op de goede weg zijn. 

Wij starten dan met een zogeheten nul-meting, van hieruit starten wij onze meting, zodat wij de vooruitgang kunnen meten. Ons advies, wat je van ons hebt ontvangen, gaan wij stapsgewijs implementeren. De zaken die jij al prima voor elkaar hebt laten we natuurlijk zoals ze zijn. Je wilt natuurlijk graag weten wat dit nou allemaal gaat kosten? Onze quickscan en intake gesprek zijn en blijven gratis. Pas als wij aan het werk gaan brengen wij de kosten vanaf € 450,– per maand in rekening, waarbij wij jou maandelijks uitgebreid laten zien wat de resultaten zijn van onze acties.  

Gratis Quickscan

Omdat wij overtuigd zijn van de adviezen die wij geven, bieden wij de quickscan altijd gratis aan. Want wie wil nou niet meer winst, meer omzet en meer klanten, simpelweg door zoekmachine optimalisatie. De online kansen liggen voor het grijpen en wij helpen jou daarbij. Vul vrijblijvend onze quickscan aanvraag in en wij bellen, zoals je gewend bent van ons, binnen 24 uur terug (meestal eerder). Geef ons de mogelijkheid om jouw online kansen en mogelijkheden in kaart te brengen.

Zoekmachine optimalisatie voor de automotive branche

Ook jij wilt goed gevonden worden via Google! Inmiddels weten we allemaal dat een potentiële klant altijd eerst online op zoek gaat naar een product of een dienst, om vervolgens een keuze te maken. Door jouw website goed in te richten, volgens de richtlijnen van Google, zorg je ervoor dat bezoekers bij jou terechtkomen. Feitelijk zorg je ervoor dat zoveel mogelijk online wegen naar jouw onderneming leiden. Zie het als verkeersborden langs de weg, de weg is duidelijk en helder, zodat je precies weet waar je moet zijn! Dit kan alleen door gebruik te maken van de beste techniek, deskundigheid en inhoud.

Wat is zoekmachine optimalisatie?

Zoekmachine optimalisatie (SEO) is het vergroten van de vindbaarheid van jouw bedrijf in zoekmachines zoals die van Google. En dan specifiek voor voor onbetaald verkeer, dus zonder extra advertentiekosten. Wist je bijvoorbeeld dat websites die hoog in de zoekresultaten komen door bezoekers gezien worden als betrouwbaarder, waardevoller en als specialist.  Hoe zorg je ervoor dat jouw website bovenaan in de zoekmachine resultaten komt te staan? Wat ons betreft door het juist en “SEO-proof” inrichten van de website.

Wat kan SEO jou bieden?

Doordat SEO geen extra kosten met zich meebrengt en het de prestaties van je andere kanalen versterkt, krijg je veel waar voor je geld. Een goed ingerichte website zorgt voor veel extra en gratis verkeer. Daarbij komt dat de bezoekers die je krijgt ook nog eens kwalitatief goed zijn. Een bezoeker die zoekt naar een bepaald product, een dienst of extra informatie en daardoor bij jou terechtkomt is direct een potentiële klant. Ze komen per slot van rekening niet voor niets bij jou terecht. Zaak is wel dat er dan ook relevante inhoud beschikbaar is. Een goede SEO ingerichte website versterkt daarbij ook alle andere marketing activiteiten. Als je bijvoorbeeld via social kanalen jouw bedrijf aanprijst, is het natuurlijk goed als de website dusdanig goed is ingericht, dat bezoekers altijd weer bij jou terechtkomen.

Waarom SEO uitbesteden aan InfoTrade?

Zoekmachine optimalisatie is complex, door de bijna dagelijkse ontwikkelingen, is het als ondernemer nauwelijks bij te houden waar de kansen liggen op het gebied van SEO. Zoekmachine optimalisatie bestaat feitelijk uit 3 pijlers: Content, autoriteit en techniek.

1. Alle kennis in huis

Doordat InfoTrade de kennis van alle drie de pijlers in huis heeft en altijd bovenop de nieuwe ontwikkelingen zit, lift jij mee op onze kennis. Wij zetten logischerwijs onze kennis het liefste in voor onze klanten.

2. Voorlopen op de concurrentie

Jij loopt altijd voor op de concurrentie. Mede doordat wij jouw concurrenten in de gaten kunnen houden door gebruik te maken van onze eigen tools.

3. Full service uitbesteding

Jij kunt aan de slag met waar jij verstand van hebt, dan zorgen wij ervoor dat jouw website op orde is; van de techniek tot aan linkbuilding en de inhoud.

4. Techniek van jouw website

Een website die qua techniek niet op orde is kun je nog zo goed vullen met content, maar zal dan niet beter gaan presteren. Stap 1 is daarom altijd het verbeteren van de techniek. Denk hierbij onder andere aan de snelheid van de website, de toegankelijkheid  en de indexeerbaarheid. Maar ook de mobiel vriendelijkheid en de structuur van de website spelen een belangrijke rol in jouw online vindbaarheid.

5. Beschikbare content van de website

De inhoud van de website is ook een belangrijk onderdeel van de website. Zo zorgen wij samen met jou voor een gedegen zoekwoorden onderzoek. Want je moet wel exact weten waarop je gevonden wilt worden en welke woorden daarbij ook belangrijk zijn om te gebruiken. Zo’n onderzoek geeft zoveel meer inzichten en kansen om door jouw doelgroep gevonden te worden. Vervolgens is na het onderzoek het maken van een content plan een belangrijk stap om gestructureerd en met de juiste focus aan de slag te kunnen gaan.

6. Linkbuilding

Door het aantal verwijzende domeinen naar jouw website te verhogen, zorg je voor meer autoriteit en daarmee een sterker en beter vindbare website. Niet onbelangrijk dus om hier voldoende aandacht aan te besteden om zodoende meer verkeer van goede kwaliteit te genereren.

Onze aanpak

Gratis intake

Ons eerste intake gesprek is altijd gratis. Wij werken altijd op basis van een doelstelling, wat wil jij samen met ons bereiken? Wat zijn jouw verwachtingen en wat verwacht je van ons? Wel zo duidelijk en op die manier weten wij allemaal of wij goed samen kunnen werken. Wij moeten elkaar namelijk wel begrijpen om tot het allerbeste resultaat te komen. 

Ons advies

Uiteraard zetten wij ons advies op papier met werken vervolgens met een half jaar contract. Zoekmachine optimalisatie heeft namelijk tijd nodig en om de resultaten goed te kunnen weergeven is een half jaar een prima tijd om te ontdekken dat we op de goede weg zijn. 

Wij starten dan met een zogeheten nul-meting, van hieruit starten wij onze meting, zodat wij de vooruitgang kunnen meten. Ons advies, wat je van ons hebt ontvangen, gaan wij stapsgewijs implementeren. De zaken die jij al prima voor elkaar hebt laten we natuurlijk zoals ze zijn. Je wilt natuurlijk graag weten wat dit nou allemaal gaat kosten? Onze quickscan en intake gesprek zijn en blijven gratis. Pas als wij aan het werk gaan brengen wij de kosten vanaf € 450,– per maand in rekening, waarbij wij jou maandelijks uitgebreid laten zien wat de resultaten zijn van onze acties.  

Gratis Quickscan

Omdat wij overtuigd zijn van de adviezen die wij geven, bieden wij de quickscan altijd gratis aan. Want wie wil nou niet meer winst, meer omzet en meer klanten, simpelweg door zoekmachine optimalisatie. De online kansen liggen voor het grijpen en wij helpen jou daarbij. Vul vrijblijvend onze quickscan aanvraag in en wij bellen, zoals je gewend bent van ons, binnen 24 uur terug (meestal eerder). Geef ons de mogelijkheid om jouw online kansen en mogelijkheden in kaart te brengen.

× Vragen? 👉