Dé mogelijke oplossing voor meer omzet: Web1on1!

Web1on1 is een conversatieplatform voor autobedrijven. Hiermee kunnen bedrijven, die zich op de automarkt bevinden, interactiever, effectiever en sneller communiceren met klanten, via de kanalen die zij dagelijks gebruiken. Het is dan ook dé ideale manier om volop in contact te blijven met klanten, nu fysiek contact door het coronavirus beperkt is. Daarnaast kunnen we concluderen dat 7 op de 10 consumenten liever appt met bedrijven in plaats van deze te bellen of te mailen. WhatsApp is hierbij een uiterst belangrijk medium met maar liefst 12,1 miljoen gebruikers in Nederland. Bedrijven die gebruik maken van zulke instant messaging apps als WhatsApp zullen hier op den duur dan ook veel profijt van hebben! 

Autobedrijven kunnen door middel van Web1on1 gemakkelijk het contact opzoeken met klanten en prospects. Zij willen namelijk zo persoonlijk, snel en gemakkelijk mogelijk bereikt worden. WhatsApp is hierbij vrijwel het belangrijkste en populairste communicatiekanaal voor klanten. Zij zijn hier iedere dag te vinden, waardoor het voor jou als bedrijf aantrekkelijk en gunstig wordt om hier goed op in te spelen. 

Met Web1on1 kun je onmerkbaar schakelen tussen verschillende communicatiekanalen. Deze integratie is handig om de gesprekken met je klanten soepel en snel te laten verlopen, zonder dat daar enige problemen bij komen kijken. Het is bovendien zo dat het gehele proces van begin tot eind zelfs geheel op WhatsApp kan plaatsvinden. Denk hierbij aan de informatievoorziening, afspraakherinneringen, facturatie, mobiele betalingsverzoeken, follow-up berichten, etc. Klanten hoeven dus niet lang te wachten op e-mails of telefoontjes. Alles kan namelijk vanaf één plek geregeld worden op het moment dat het de klant zelf uitkomt.

Naast Messaging Software, kun je met Web1on1 gebruik maken van een Live Chat voor gesprekken buitenom de openings- en werktijden, leads kwalificeren voor de meest winstgevende en relevante potentiële klanten en gemakkelijk telefoongesprekken omzetten naar een chatgesprek (Call-to-Message). 

Benieuwd naar wat Web1on1 voor jou kan betekenen? InfoTrade staat klaar om dit voor jou te onderzoeken. Wij willen je dan ook graag adviseren over het gebruik van Web1on1. 

Lees voor meer informatie ons blogartikel over conversational marketing!

https://www.high-endrolex.com/30