Om onze klanten te voorzien van informatie met betrekking tot online marketing en de automotive markt publiceren wij maandelijks verschillende blogs, waarin wij toelichting geven op trends, adviezen, tricks, insights en nog veel meer! Kom hieronder meer te weten over de autowereld, online marketing activiteiten en hoe wij jou van dienst kunnen zijn!
Is adverteren op Facebook effectief voor de automotive?
Facebook is met ruim 7 miljoen gebruikers in Nederland het meest populaire social media platform van Nederland. Nu is het ‘toeval’ dat precies de doelgroep
5 manieren om effectief YouTube in te zetten
Tegenwoordig bekijken autokopers massaal YouTube-video’s voordat ze een auto gaan kopen. Onder andere op basis van YouTube hebben ze vaak al hun keuze gemaakt voordat
Zet je social media effectief in!
De automotive blijft vaak steken in het automatisch doorplaatsen van berichten op social media en mist interactie met de klant. Met een sterke social media
SEO Workshop samen met Google Digitale Werkplaats
In samenwerking met Google Digitale Werkplaats organiseren we deze workshop: Goed vindbaar zijn voor ‘jouw’ (potentiële) klanten? Doe dan mee aan deze praktische workshop van
Wat is het nut van SEA voor de automotive in Nederland?
SEA (Search Engine Advertising) is vaak een integraal onderdeel van een professionele online marketingcampagne. Ook in de automotive zien we bij InfoTrade steeds meer belangstelling
Remco Roos in gesprek met AdCalls over Call Tracking
Als Gold Partner van de maand van Adcalls is Remco geïnterviewd. Hij heeft het gehad over Call Tracking, Form Tracking en de belangrijkheid hiervan voor